söndag 2 december 2012

Iphonefodral

Första advent idag och julen närmar sig i rasande fart. Igår var jag på min första marknad, mycket besökare och julstämningen infann sig med vinterkyla, tända eldar, fackeltåg, korvförsäljning och rostade mandlar. En rolig erfarenhet som gav mersmak. Nu satsar jag på vårens marknad i Jonsereds fabriker. 

Det blev lite stressigt i sista minuten innan marknaden så jag hann inte få färdigt allt i tid men idag fick jag ihop de här Iphonefodralen. Några är gjorda av linnetyget som jag lagt till blekning och fick det här lite slitna looken. Insidan är fodrad av fleece som skyddar mot stötar. Knäpper gör man med kardborre. Inneråtten är 10x17cm. Kan textas på om man så önskar.


Önskar alla läsare en mysig första advent.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar