onsdag 11 juli 2012

Dagstur till Kinna




Hämtade min docka idag och med ens blev allt mycket enklare.

Igår blev det lite butiker i Kinna och Skene. Tog mig dit med buss från Göteborg och det går alldeles utmärkt. Hållplatsen heter Näs promenera tillbaks en bit och ner bland villorna över en järnvägsbro och sen är man framme vid Skroten. Så gjorde inte jag....så jag fick mig en lååång  promenad från resecentrum som inte var det resecentrum jag föreställt mig. Det var mycket mindre...Näs hållplats ligger mellan kunskapens hus och viskavallen.


                                                 



I alla fall jag fick tag på klövertyger till ett mycket överkomligt pris, röd, brun och orange. Vet inte varför jag fäst mig så vid det måste vara nån flashback från 70-talet då jag växte upp, för jag tror det fanns då med.

1 kommentar: