onsdag 20 februari 2013

Tros sew along.

Jag anmäler mig ofta till diverse saker för att jag gärna vill vara med och sew along är ett sånt projekt. Ibland  blir det trots vilja och intresse svårt att delta när tiden och orken tryter. Denna gången är det Mulliga M som har en sew along där man syr trosor och nu när klänningen är klar så lyckades jag få ihop två par trosor på förmiddagen. Detta mönstret vet jag inte var jag hittat och inte vilken storlek men det var märkt med hipster då jag själv ritat av det från någonstans.  Modellen behöver justeras men den här gången ser de i alla fall skapligt snygga ut.  Kanske en dag blir det riktigt bra resultat och skåpet är fyllt med egensydda  trosor med perfekt både utsèende och passform.


2 kommentarer:

  1. De ser ju väldigt bekväma ut! Fint tyg också.

    SvaraRadera
  2. Fina! Du får snart till passformen så att skåpet kommer att vara proppfullt med egensydda trosor.

    SvaraRadera