lördag 18 augusti 2012

Nu ska det bli snygga sömmar.

Drömde häromnatten om en stor och skön säng och att jag bodde innanför en källaringång, det kom och  gick folk hela tiden konstigt man kan drömma. Jag var tydligen inte nöjd med sängen för jag fyllde upp den ännu mer...

För många många år sen fick jag en drömtydningsbok i present så jag tog fram den och läste att om man bor i en källare betyder dåliga tider och just sängen tydde på ett lyckligt äktenskap. Ju mjukare och skönare säng desto lyckligare blir det...jag förstod inte först men nu vet jag...här är de!



2 kommentarer:

  1. Är det dom maskinerna du ska köpa eller har du redan slagit till? Jag drömmer också om ny symaskin, har en usel maskin som tjorvar i undertråden så jag kan bli gaaalen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har köpt de från England så de kommer nog under veckan. Så ivrig just nu.

      Radera